Subject: Detailplaneeringu esitamine korduv kooskõlastamisele
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Dec 2023 09:53:53 +0200

Tere!

Teile on saadetud Kohila Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Detailplaneeringu esitamine korduv kooskõlastamisele, mis on 
registreeritud 14.12.2023, numbriga 7-5/848-4.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates 30.11.2023 kuni 
30.11.2029, vastavalt AvTS § 35 lg 2 p 2.

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Kohila Vallavalitsus
Vabaduse 1, Kohila 79804
Tel (+372) 489 4760
e-post: [email-masked] <mailto: [email-masked]>